Cum sa castigi bani publicand articole pe blogul tau

Whitepress este o platforma pe care o puteti folosi ca agent de marketing si editor. Din rolul de marketer, poti comanda articole de stiri pentru afacerea pe care o reprezinti, iar din rolul de editor, poti sa-ti inregistrezi blogul sau site-ul pe platforma pentru a intra in legatura cu persoanele care doresc sa cumpere spatiu publicitar (prin articole) sau publicitate SEO a marketerilor care va contacteaza site-ul.

Informatiile despre numarul de utilizatori si parametrii SEO sunt importante, dar se dovedeste ca unii clienti cauta si oferte personalizate sau se feresc de viteza de publicare.

Cele mai importante aspecte sunt daca site-ul dvs. este popular, bine intretinut si pretul cerut pentru publicare. Adesea, o reducere de pret va duce la o crestere vizibila a comenzilor, dar un pret prea mic poate „covarsi” o publicatie externa, reducandu-i foarte mult valoarea.

 
Elementele evidente care afecteaza cererea sunt: ​​permiteti link-uri dofollow, selectati codul de analytics si statisticile curente ale vizitatorilor. Cu toate acestea, pentru a creste semnificativ atractivitatea site-ului dvs., merita sa cititi cele mai importante sfaturi scurte si sa va imbunatatiti oferta in cateva minute.
 

Optimizati descrierea portalului

La WhitePress, clientii sunt impartiti in cei care analizeaza cu atentie fiecare oferta si cei care nu au timp sa o revizuiasca. Pentru acesta din urma, este important sa oferiti informatii complete despre portal pe langa pret si parametrii SEO. Bineinteles, poti scrie pur si simplu: portal de moda, dar poti atrage si potentiali clienti la etapa de descriere a portalului. Ce informatii cauta clientii?
 
  • Ce face un portal?
  • Care sunt principalele grupuri tinta?
  • Portalurile sunt creatorii de opinie si ce il face diferit?
Ganditi-va la modul in care portalul dvs. se diferentiaza de alte portaluri. De exemplu, acestea ar putea fi atribute ca este cel mai vechi portal din regiune, reuneste fanii atractiilor turistice locale sau creeaza cel mai mare forum pentru fani pentru un anumit sport. Acestea sunt informatii foarte importante pe care clientii potentiali nu le vor descoperi atunci cand va scaneaza rapid portalul.
 

Adaugati etichete

Stiati ca multi dintre clientii platformei cauta pe portal dupa anumite cuvinte cheie, de exemplu: „semineu”, „cadouri DIY”, „imobiliare Varsovia”? Daca conduceti un portal de cladire cu o sectiune de curte si gradina – adaugati o eticheta precum „gradina” sau „gradina” la descrierea acestuia! Deci potentialii clienti va vor gasi mai repede din mii de listari de portal. Experienta noastra arata ca merita inclus:
 
  • Titlul celei mai populare categorii de pe site;
  • Grupul tinta al portalului, cum ar fi contabilii;
  • Cele mai populare teme implementate in portalul dvs. precum: mobilier de gradina;
  • Portalul acopera subiecte de nisa care nu sunt acoperite in WhitePress, de exemplu: aviatie.
 

Asigurarea unei mai bune evaluari calitative si tehnice a portalului

Clasificarea sarcinilor platformei este determinata pe baza unor metrici obiective din instrumente externe si analize efectuate de personalul dedicat WhitePress. Amintiti-va ca clientii pot restrange lista de portaluri la un anumit nivel minim de rating – cu cat ratingul este mai mare, cu atat perceptia portalului este mai buna.
 
Evaluarea este foarte importanta si atunci cand sunteti interesat sa descarcati articole externe: este unul dintre parametrii furnizati de client dupa numarul de utilizatori unici si fluxul de incredere.
 

Asigurati-va ca oferta este descrisa clar

Intr-adevar, pentru unii conteaza doar pretul portalului si parametrii SEO. Dar pentru clientii fara cerinte standard, raspunsurile la urmatoarele intrebari sunt si ele importante: Cate imagini poate pune un editor in continut sau ce fel de link-uri sunt permise? Daca nu ati completat deja detaliile ofertei, va rugam sa faceti acest lucru.
 
Pentru dvs. in special, solicitam redactiei WhitePress sa inteleaga intrebarile pe care clientii le pun in fiecare zi. Iata cele mai populare dintre ele:
 
  • Unde va aparea promotia pe pagina principala?
  • Ce se va intampla cu acest articol peste un an? Editorul va elimina linkul?
  • Cate imagini pot pune in continut?
  • Este posibil sa eliminati alte anunturi, cum ar fi bannere in jurul articolelor?
  • Pot fi sterse comentariile?
 

Adaugati oferte cu promotii pe retelele sociale

Daca site-ul dvs. are o pagina Facebook sau un profil Twitter, adaugati-l la oferta dvs. Aceasta ar trebui sa fie o oferta promotionala de pe prima pagina menita sa atraga numarul maxim de clienti. Desigur, puteti cere clientilor dvs. un nivel mai inalt de calitate a continutului sau articole de continut de marketing tipic – la urma urmei, asta este ceea ce veti promova cititorilor dvs.
 

Adaugati o oferta pentru a emite un comunicat de presa

Platforma este utilizata de agentii de publicitate individuali, agentiile SEO, companiile media si agentiile de PR. Pentru cei din urma, este important sa emiti comunicate de presa pentru clienti. Amintiti-va, acest tip de continut este adesea inevitabil.
 

Adaugati oferte pentru scrierea articolului

In timp ce multi clienti vin pe platforma cu propriile lor articole gata facute, iar WhitePress ofera scriere de continut, retineti ca exista si unii clienti care prefera ca articolele lor sa fie scrise de editori. De ce?
 
  • Nimeni nu cunoaste cititorul mai bine decat editorul; el stie mai bine cum sa prezinte subiectul in interesul cititorului.
  • A avea un articol scris de persoana care a creat continutul pentru portal garanteaza ca acesta va fi similar cu continutul editorului si nu va arata ca un „anunt blocat”.
  • Editorul nu isi va respinge propriul text.
 
Crearea unui astfel de citat va va dura doua minute – doar copiati unul dintre ofertele curente, editati-l, adaugati optiunea de a scrie un articol, specificati numarul de zile si adaugati castigurile din copywriting la cotatie. Amintiti-va, deoarece acesta este continutul pe care l-ati creat, il puteti promova in siguranta – la urma urmei, aveti o influenta asupra continutului din acesta.
 

Oferta cu garantie de trafic

Nu numai ca WhitePress este asociat cu agentiile SEO, dar avem si multi clienti care doresc rezultate tangibile din publicatiile lor, nu doar link-uri dofollow. Astfel de clienti opteaza pentru oferte care sunt promovate pe pagina de start si promoveaza articole pe retelele de socializare. Cu toate acestea, uneori acestea nu sunt suficiente – unii oameni doresc o garantie a opiniilor asupra articolelor lor. Aceste tipuri de oferte sunt promovate frecvent pe platforma si ca oferte de „super content marketing”.
 
Atunci cand adaugati o astfel de optiune, trebuie sa aveti in vedere ca aceasta necesita sa faceti o promotie pana cand sunt atinse vizualizarile garantate de pagina. Asadar:
 
  • Declarati numai numarul de vizualizari de pagina pe care le puteti furniza. Daca portalul dvs. are 3000 de utilizatori unici pe luna, nu va angajati la 2000 de vizualizari. Evaluati-va optiunile in raport cu propriul program de publicitate;
  • Amintiti-va ca traficul poate fi livrat si gratuit, totusi, afisarile de pagina garantate trebuie sa fie livrate in decurs de o luna. Puteti promova un articol pe pagina de pornire pana cand atinge numarul dorit de vizualizari sau, de exemplu, sa il promovati intr-un grup de Facebook pe care il gestionati.
 

Adaugati o oferta de publicare pe termen nedeterminat

La WhitePress, „pentru totdeauna” este prea mult, dar multi clienti cer oferte care nu vor disparea dupa un an. Sistemul lor monitorizeaza starea publicatiilor timp de pana la un an de la data la care este furnizat linkul catre platforma, in plus, in listarea portalului, clientii pot verifica ce au facut editorii articolelor de la un an la 36 de luni de la publicare.
 
Cu toate acestea, aceste reprezentari sunt insuficiente pentru multi clienti, care cer asigurari ca articolele nu vor fi eliminate atata timp cat portalul exista. Va puteti asigura ca le furnizati serviciile de mai sus creand o oferta suplimentara, mai scumpa, de publicare permanenta, in care promiteti ca articolele legate nu vor fi eliminate atata timp cat exista portalul.
 

Adaugati o cotatie neobisnuita la ora postarii

Acest tip de oferta este util mai ales pe portalurile mai scumpe. Articolele nu trebuie sa ramana pe site timp de un an daca scopul este de a promova un anumit eveniment sau o promovare ad-hoc. O oferta mai ieftina cu o promotie este mai atractiva pentru clienti, dupa un anumit timp (de obicei o luna) este scoasa din portal. Dar retineti, trebuie sa fie marcat clar pe platforma. Editorii WhitePress recomanda ca aceste informatii sa fie incluse in titlul ofertei.
 

Optimizati timpul de publicare

Momentul de onorare a comenzii este foarte important pentru clienti. Mai ales la sfarsitul lunii, batalia pentru executia planului media este inca in desfasurare, iar copywriter-ul care lucreaza cu agentia a amanat executarea comenzii si fiecare zi conteaza. WhitePress incearca mereu sa ajute clientii si contacteaza editorii prin telefon, cerand ca comenzile sa fie onorate cat mai repede posibil. Cu toate acestea, inainte de a comanda, clientii si angajatii WhitePress sunt ghidati de viteza de publicare, care este vizibila pe fiecare portal, atunci cand selecteaza un portal. Daca valoarea vitezei dvs. este mai mare de 3 zile, portalul va fi mai putin atractiv pentru clientii care au nevoie de o publicare rapida. Desigur, cel mai bun moment este o zi de lucru.
 
De asemenea, trebuie sa tineti cont de faptul ca puteti imbunatati oricand timpul de publicare, deoarece sistemul ofera media tuturor publicatiilor si media ultimelor 5 publicatii, astfel incat orice client sa poata vedea cat de repede publica editorul ultimul articol.
 

Te-ar mai putea interesa si

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *