Trendyol, cea mai mare platformă de e-commerce din Turcia și primul decacorn turcesc, susținut majoritar de gigantul chinez Alibaba, își anunță intrarea pe piața din România.
Cu o valoare estimată de peste 16 miliarde de dolari, Trendyol are în planuri să capteze interesul consumatorilor români, inspirat de popularitatea serialelor turcești în rândul acestora.
Platforma, fondată în 2010, are deja o bază de aproximativ 30 de milioane de clienți și 250.000 de vânzători. Trendyol se extinde în România cu scopul de a atinge un volum comercial de 350 de milioane de dolari, 2 milioane de clienți activi și peste 4 milioane de comenzi până la sfârșitul anului 2024.
Extinderea sa este parte a unei strategii mai ample de creștere internațională, având în vedere și alte piețe din Europa de Est, precum Grecia, Ungaria și Cehia.
Această inițiativă subliniază nu doar ambițiile globale ale Trendyol, ci și potențialul de creștere al pieței de e-commerce din România. Detalii complete despre această expansiune și impactul ei asupra pieței locale sunt disponibile pe Bilantul.ro.